Speos logoSpeos logo

Rejoindre l'équipe

Service Account Manager (E-facturatie)

Verantwoordelijkheden

Als Service Account Manager zijn uw verantwoordelijkheden de volgende:

  • Vertrouwensrelaties ontwikkelen met grote klanten om de kwaliteit van onze dienstverlening aan hen te waarborgen.
  • Diepgaand inzicht verwerven in de behoeften en vereisten van klanten
  • Klantportfolio’s beheren in de toegewezen regio(‘s) en ervoor zorgen dat er regelmatig diensten en oplossingen van topniveau worden geleverd aan de klanten.
  • Onze oplossingen en processen onder de knie krijgen om klanten te adviseren of hun vragen op te lossen
  • Tijdige en nauwkeurige ondersteuning bieden
  • Proactief de wachtrij voor niet-toegewezen tickets bewaken om ervoor te zorgen dat vragen van klanten goed worden opgevolgd
  • Proactief de gegevensstroom bewaken en de juiste actie ondernemen om problemen op te lossen
  • Indien nodig samenwerken met andere teams om vragen van klanten op te lossen
  • Verbeteringen voorstellen om de kwaliteit van de service en de processen te verbeteren
  • De kennisbank van het team bijwerken met informatie over technische problemen en nuttige discussies met klanten
  • Klanten informeren over nieuwe functies en functionaliteiten
  • Feedback van klanten verzamelen en delen met de relevante teams

Profiel

Als Service Account Manager heb je:

  • Een bachelorsdiploma of Masters of gelijkwaardig door ervaring en opleiding.
  • Minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met SQL-query’s en inzicht in de structuur van een flat file zoals XML, UBL, enz.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Engels, Nederlands en Frans.
  • Goede kennis van Microsoft Office.

En je bent ook

  • Een goede planner en organisator
  • Een goede communicator met luistervaardigheden
  • Een klantgerichte persoon die resultaatgericht is
  • Een goede probleemoplosser die flexibel en ruimdenkend is

Ons aanbod

  • Een competitief salaris in verhouding tot je ervaring en een brede waaier aan voordelen (maaltijdcheques, CAO 90, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, enz.)
  • Daarnaast bieden we je
  • Een grote mate van autonomie en flexibiliteit in een functie die een directe impact heeft op de groeiende business van speos.
  • Een stimulerende, snel evoluerende functie met veel uitdagingen, opportuniteiten en innovatieve projecten.
  • Een dynamisch team in een familiebedrijf!
  • Een sfeer van collegialiteit en gezelligheid die uniek is voor de speos cultuur.

Waarom speos?

speos is een innovatieve dienstverlener voor de outsourcing van uitgaande documentstromen en leider in zijn markt. speos maakt sinds 2001 deel uit van de bpost groep, maar behoudt zijn eigen cultuur en identiteit. Vandaag tellen we 220 leden in onze familie, onze CEO kent ieders voornaam en focust op het welzijn van zijn medewerkers. Je komt bij ons te werken in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling!

Formulaire de candidature

Formulaire de candidature

Maximum file size: 134.22MB