Speos logoSpeos logo

Deel uitmaken van het team

Ervaren HR-medewerker

Verantwoordelijkheden

Als HR-medewerker ben je onder andere verantwoordelijk voor :

Het bieden van eerstelijns HR-ondersteuning voor administratieve kwesties van het personeel en alle inkomende verzoeken (telefoon, e-mail, HR-mailbox en fysieke ontvangst);

Zorgen voor de administratieve en operationele follow-up van alle aspecten van het personeelsbeheer: voorbereiding van aankomst en vertrek van personeel (contracten, addenda, sociale en administratieve documenten, registraties, toegangsbeheer, enz.

Uitkeringen, ziekte, wettelijk verlof, thematisch verlof, enz. opvolgen om de kwaliteit van de gegevens te garanderen en de loonlijst voor te bereiden.

Beheren van de database en personeelsdossiers (Mpleo), beheren en archiveren van alle documenten en informatie die specifiek zijn voor de afdeling.

Verbeteringen voorstellen en implementeren om de efficiëntie van het personeelsbeheer en de operationele HR-processen te verhogen.

Op de hoogte blijven van de sociale wetgeving en bijdragen aan de nodige aanpassingen om een service te kunnen blijven bieden die hiermee in overeenstemming is.

Ondersteuning bieden aan teamleden bij het uitvoeren van hun taken en projecten (bijv. interne communicatie, rapportage, receptieondersteuning, administratieve opvolging van aanwervingen, enz.).

 

Jouw profiel

Als HR-functionaris heb je :

  • Een bachelordiploma (in personeelsmanagement, arbeidsrecht, sociale dienstverlening, enz.)
  • Minstens 3 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Een zeer goede kennis van de Belgische sociale wetgeving.
  • Goede analytische en denkvaardigheden
  • Uitstekende kennis van het Frans en het Nederlands.
  • Goede kennis van courante kantoortools (Word, Excel, Outlook, Powerpoint).
  • Kennis van SD Worx en Protime is een pluspunt.

En je bent ook:

  • Beschikbaar, vriendelijk en benaderbaar om een aanspreekpunt te zijn voor het personeel.
  • Integer en betrouwbaar, je bent vertrouwelijk in de uitvoering van je taken.
  • Efficiënt en dynamisch, je werkt snel en hebt oog voor detail en kwaliteitswerk.
  • Je kunt zelfstandig werken, je zoekt en controleert de informatie die je nodig hebt.
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt een gevoel van urgentie.
  • Je kunt je duidelijk, nauwkeurig en gestructureerd uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactief en een goede teamspeler.

 

Over speos:

speos is een innovatieve dienstverlener voor de outsourcing van uitgaande documentstromen en leider in zijn markt. speos maakt sinds 2001 deel uit van de bpost groep, maar behoudt zijn eigen cultuur en identiteit. Vandaag tellen we 220 leden in onze familie, onze CEO kent ieders voornaam en focust op het welzijn van zijn medewerkers. Je werkt bij ons in een dynamische, snel veranderende omgeving in diverse teams van zeer getalenteerde collega’s, waar ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling!

Ons aanbod:

  • Een competitief salaris in verhouding met je ervaring en een brede waaier aan voordelen (bedrijfswagen + tankkaart, maaltijdcheques, CCT 90, 9 dagen extra-legaal verlof, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, …).
  • Een grote mate van autonomie en flexibiliteit in een functie die een directe impact heeft op de groeiende business van speos.
  • Een stimulerende, snel evoluerende functie met veel uitdagingen en opportuniteiten.
  • Een dynamisch, hecht team in een familiebedrijf!
  • Een sfeer van collegialiteit en gezelligheid die uniek is voor de speos cultuur.
Sollicitatieformulier

Sollicitatieformulier

Maximum file size: 134.22MB