Een volledig geautomatiseerd platform voor al uw papieren en elektronische documenten
Bereik al uw klanten met één app!
- De verzending van uw documenten is net zo eenvoudig als het sturen van een e-mail. easy2mail verwerkt, verzendt en archiveert automatisch uw uitgaande documenten voor uw eindklanten.
- Het platform integreert met papier en digitale distributiekanalen zoals Doccle, eBox, e-Mail, Zoomit. Dit geldt ook voor digitale aangetekende zendingen en via diverse EDI-platformen.
- easy2mail is zeer intuïtief en biedt heel wat voordelen, van volledige controle over het distributieproces tot het genereren van rapporten.
Een vermindering van de handmatige interacties en fouten
- U hoeft niet te investeren in specifieke infrastructuur;
- U verspilt geen tijd met de handmatige verwerking van uitgaande documenten;
- Alle PDF- en XML-bestanden worden automatisch via een SFTP-verbinding overgedragen en nadien verzonden.
Bespaar tot 30%
Betaal alleen voor wat u verzendt en bespaar op de handling- en verzendkosten! Uw documenten worden gegroepeerd met de zendingen van andere easy2mail-klanten. U geniet op die manier mee van onze industriële productie en de beste posttarieven.
Verrijk uw uitgaande communicatie
Met onze easy2mail applicatie kunt u trouwens dynamische content toevoegen aan uw uitgaande documenten zoals een informerende brief of een commerciële boodschap.
Behoud de volledige controle met onze gebruiksvriendelijke interface
Met easy2mail neemt u het beheer van uw gebruikers, afdelingen en andere kosten in eigen hand. Elke gebruiker kan zijn eigen voorkeuren instellen, zoals de standaard verzendmethode voor individuele documenten of grote hoeveelheden.
Het beheer van uitgaande documenten is eenvoudiger, nauwkeuriger en goedkoper met easy2mail.
Ondek hoe u uw eigen tools kunt optimaliseren en uw administratieve zendingen eenvoudig kunt uitbesteden.