speos, een Belgisch bedrijf dat omnichannel document managementoplossingen ontwikkelt voor haar klanten, evolueert mee met de markt en digitaliseert het dienstenaanbod verder op vraag van haar klanten.
Bedrijven hebben de afgelopen jaren immers een ware revolutie doorgemaakt. Digitale communicatiekanalen hebben hun intrede gedaan in alle organisaties, waarbij de focus zich verlegt naar het ondersteunen en begeleiden van klanten bij het optimaliseren van hun business processen.
Dit heeft binnen de organisatie voor diepgaande veranderingen geleid. Er werd enerzijds intensief gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de basisdienstverlening en de efficiëntie van de werkprocessen. Ook de bedrijfscultuur evolueerde grondig, met een focus op snellere ontwikkelingstrajecten.
Daarnaast heeft speos haar kennis en expertise in het domein van de digitale communicatiekanalen versterkt, zodat het in de toekomst sterk kan inzetten op een gericht aanbod van Digital Services. Daarom heeft het bedrijf ook een nieuwe, gespecialiseerde afdeling opgericht. Om deze nieuwe strategie en nieuwe doelstellingen kracht bij te zetten, introduceert speos zijn nieuwe logo en huisstijl.