Deel uitmaken van het team
Als Customer Service Team Leader is het jouw taak om:
Profiel
Als Customer Service Team Leader heb je:
En je bent ook
Ons aanbod
Een competitief salarispakket – Bij je salaris horen extralegale voordelen zoals winstdeelname, groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
Veel autonomie en flexibiliteit voor een directe impact op de groei van speos.
Een stimulerende en evoluerende functie met veel uitdagingen, kansen en innovatieve projecten.
Een dynamisch team in een familiale bedrijfscultuur!
Een unieke sfeer, collegialiteit en gezelligheid.
Je komt terecht in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling.
Waarom speos?
speos is een innovatief, toonaangevend Belgisch bedrijf dat oplossingen ontwikkelt om bedrijven te voorzien van geoptimaliseerde en veilige administratieve en financiële processen. Wij beheren alle aspecten van uw uitgaande document workflow, van documentgeneratie tot distributie via print en digitale kanalen.
Het ultieme doel van speos is om het succes van de administratieve en financiële processen van onze klanten te verzekeren. Dit laat hen toe om al hun inspanningen te concentreren op hun core business.
De strategie van speos en haar positie als dochteronderneming van de bpost groep sinds 2001 maken ons tot de nummer 1 referentie in ons vakgebied in België. Deze erkenning hebben we te danken aan ons ambitieus management, onze state-of-the-art technologische know-how en onze bewezen klantenservice.