Speos logoSpeos logo

Deel uitmaken van het team

Service Account Manager

Verantwoordelijkheden

 

Als Customer Service Specialist is het jouw taak om:

 

  • Dienen als het primaire aanspreekpunt voor klanten na de verkoop en hen begeleiden tijdens hun hele klanttraject.
  • Toezicht houden op de dagelijkse productie van de klanten in je portefeuille en verantwoordelijk zijn voor alle gerelateerde administratieve taken.
  • Problemen met klanten tijdig en effectief aanpakken en oplossen, zo nodig in overleg met interne teams.
  • Ervoor zorgen dat klanten tevreden zijn met de geleverde diensten, klachten behandelen en oplossingen voorstellen om aan hun behoeften te voldoen.
  • Proactief in gesprek gaan met klanten om inzicht te krijgen in hun veranderende behoeften en oplossingen met toegevoegde waarde of service-upgrades voorstellen.
  • Langdurige relaties met klanten onderhouden om loyaliteit te verbeteren en de waarde van elke account te maximaliseren.
  • Zorg voor de juiste toepassing van contracten en bewaak budgetten in samenwerking met het verkoopteam.

 

Profiel

 

Als Customer Service Specialist heb je

 

  • Ervaring met klantenservice in een omgeving met meerdere kanalen.
  • Kennis van tools en software voor klantrelatiebeheer (CRM).
  • Kennis van speos producten, processen en tools voor klantenservice is een pluspunt.

 

En jij bent ook

 

  • Een goede organisator met planningsvaardigheden en het vermogen om meerdere prioriteiten te beheren.
  • Een sterke communicator (mondeling en schriftelijk).
  • Kwaliteits-, oplossings-, klant- en kostengericht.
  • In staat om energie te mobiliseren.

 

Ons aanbod

Een competitief salarispakket – Je salaris gaat gepaard met extralegale voordelen, zoals winstdeelname, groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.

Veel autonomie en flexibiliteit om een directe invloed te hebben op de groei van speos.

Een stimulerende en vooruitstrevende functie met veel uitdagingen, kansen en innovatieve projecten.

Een dynamisch team in een familiebedrijfscultuur!

Een unieke sfeer van collegialiteit en gezelligheid.

Je komt terecht in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar volop ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling.

Waarom speos?

speos is een innovatief, toonaangevend Belgisch bedrijf dat oplossingen ontwikkelt waarmee bedrijven hun administratieve en financiële processen kunnen optimaliseren en beveiligen. Wij beheren alle aspecten van uw uitgaande documentenstroom, van documentgeneratie tot distributie via print en digitale kanalen.

Het uiteindelijke doel van speos is om het succes van de administratieve en financiële processen van onze klanten te garanderen. Hierdoor kunnen zij al hun inspanningen richten op hun core business.

De strategie van speos en haar positie als dochteronderneming van de bpost-groep sinds 2001 hebben van ons de belangrijkste referentie gemaakt in ons vakgebied in België. Deze erkenning hebben we te danken aan ons ambitieus management, onze vooruitstrevende technologische knowhow en onze bewezen klantenservice.

 

Sollicitatieformulier

Sollicitatieformulier

Maximum file size: 134.22MB