Deel uitmaken van het team
Verantwoordelijkheden
Als Customer Service Specialist is het jouw taak om:
Profiel
Als Customer Service Specialist heb je
En jij bent ook
Ons aanbod
Een competitief salarispakket – Je salaris gaat gepaard met extralegale voordelen, zoals winstdeelname, groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
Veel autonomie en flexibiliteit om een directe invloed te hebben op de groei van speos.
Een stimulerende en vooruitstrevende functie met veel uitdagingen, kansen en innovatieve projecten.
Een dynamisch team in een familiebedrijfscultuur!
Een unieke sfeer van collegialiteit en gezelligheid.
Je komt terecht in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar volop ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling.
Waarom speos?
speos is een innovatief, toonaangevend Belgisch bedrijf dat oplossingen ontwikkelt waarmee bedrijven hun administratieve en financiële processen kunnen optimaliseren en beveiligen. Wij beheren alle aspecten van uw uitgaande documentenstroom, van documentgeneratie tot distributie via print en digitale kanalen.
Het uiteindelijke doel van speos is om het succes van de administratieve en financiële processen van onze klanten te garanderen. Hierdoor kunnen zij al hun inspanningen richten op hun core business.
De strategie van speos en haar positie als dochteronderneming van de bpost-groep sinds 2001 hebben van ons de belangrijkste referentie gemaakt in ons vakgebied in België. Deze erkenning hebben we te danken aan ons ambitieus management, onze vooruitstrevende technologische knowhow en onze bewezen klantenservice.