Speos logoSpeos logo

Deel uitmaken van het team

Service Account Manager

Verantwoordelijkheden

Als Service Account Manager, zal jouw rol zijn om :

  • De woordvoerder zijn van je klant binnen speos en van speos naar je klant.
  • De dagelijkse productie van de klanten in uw portefeuille opvolgen en verantwoordelijk zijn voor alle gerelateerde administratieve taken.
  • Ervoor zorgen dat contracten correct worden toegepast (KPI’s, SLA’s, enz.) en dat budgetten worden opgevolgd.
  • Op een duidelijke en analytische manier rapporteren aan je klanten.
  • Inzicht hebben in de business van onze klanten en de oplossingen die hen worden geboden, zodat je voorstellen voor verbeteringen kunt doen om je up-selling en/of cross-selling doelstellingen te bereiken.
  • Bijdragen aan de implementatie van verbetervoorstellen in overleg met de andere afdelingen.

Profiel

Als Service Account Manager beschik je over:

  • Een bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring en opleiding.
  • Eerste ervaring met het beheren van serviceaccounts.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en Frans; kennis van het Engels is een troef.
  • Goede kennis van Microsoft Office.

En je bent ook

  • Een goede communicator met goede luistervaardigheden;
  • om kunnen gaan met stressvolle situaties
  • Een administratieve duizendpoot die van aanpakken weet.
  • Aangetrokken tot IT en commercieel ingesteld
  • Autonoom, maar ook een teamspeler.

 

Wij bieden je

  • Een competitief salarispakket – Je salaris gaat gepaard met extralegale voordelen, zoals een bedrijfswagen, winstdeelname, groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
  • Veel autonomie en flexibiliteit om een directe impact te hebben op de groei van speos.
  • Een stimulerende, snelle functie met veel uitdagingen, kansen en innovatieve projecten.
  • Een dynamisch team in een familiebedrijfscultuur!
  • Een unieke sfeer van collegialiteit en gezelligheid.
  • Je komt terecht in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar veel ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling.

Waarom speos?

speos is een toonaangevend, innovatief Belgisch bedrijf dat oplossingen ontwikkelt om bedrijven te voorzien van geoptimaliseerde en veilige administratieve en financiële processen. speos beheert alle aspecten van uitgaande documentstromen, van documentgeneratie tot distributie via print en digitale kanalen.

Het uiteindelijke doel van speos is het succes van de administratieve en financiële processen van zijn klanten te verzekeren. Dit stelt hen in staat om al hun inspanningen te richten op hun core business.

De strategie van speos en haar positie als dochteronderneming van de bpost-groep sinds 2001 maken van ons de nummer 1 referentie in ons vakgebied in België. Deze erkenning hebben we te danken aan ons ambitieus management, onze vooruitstrevende technologische knowhow en onze bewezen klantenservice.

 

Sollicitatieformulier

Sollicitatieformulier

Maximum file size: 134.22MB