Speos logoSpeos logo

Deel uitmaken van het team

Service Coördinator

.

Verantwoordelijkheden

Als Service Coordinator ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Zorgen voor de maandelijkse facturatie van productie, materialen en projecten in ons ERP-systeem binnen de vereiste deadlines, door gegevens uit verschillende bronnen te verzamelen.
  • De nauwkeurigheid van de maandelijkse productieprognose garanderen, door het contractuele gedrag van onze klanten te modelleren op basis van informatie van de accountmanagers.
  • Zorgen voor een regelmatige controle van de voorraadniveaus van alle materialen (papier/enveloppen/bijlagen) die door de logistieke afdeling worden geleverd, om de continuïteit van de productie te waarborgen en eventuele voorraadtekorten te voorkomen.
  • De Inkoopmanager assisteren bij het bestelproces van materialen, inclusief contact opnemen met leveranciers, coderen, traceren en factureren van bestellingen.
  • Afhandelen van verzoeken van klanten aan de frontlinie, voor specifieke klanten en producten (Easy2Mail) om een kwaliteitsservice te garanderen.
  • Identificeren, verwerken en doorsturen van niet-geleverde producten volgens specifieke procedures die voor elke klant zijn afgesproken.
  • Operationele ondersteuning bieden aan accountmanagers door middel van terugkerende of eenmalige administratieve taken in verband met de producten van onze klanten (deelname aan werkgroepen, productie van specifieke rapporten die nodig zijn voor analyse door accountmanagers, verzamelen van informatie die beschikbaar is in interne tools, enz.)
  • Identificeren en regelmatig implementeren van de nodige wijzigingen in bestaande administratieve processen om de continue verbetering van de toegewezen taken te garanderen.

Profiel

Als Service Coordinator beschik je over :

  • Goede kennis van Microsoft Office.
  • Uitstekende kennis van de tweede landstaal (tweetalig niveau) en basiskennis van het Engels.
  • Goede administratieve managementvaardigheden en het vermogen om te plannen, werk te organiseren volgens prioriteiten en zelfstandig te werken.

En je bent ook

  • Numeriek en oplossingsgericht, met goede analytische vaardigheden.
  • In staat om taken methodisch en nauwgezet uit te voeren.
  • Een goede teamspeler.

 

Ons aanbod

  • Een competitief salaris in verhouding tot je ervaring en een brede waaier aan voordelen (maaltijdcheques, CAO 90, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, enz.)
  • Daarnaast bieden we je
  • Een grote mate van autonomie en flexibiliteit in een functie die een directe impact heeft op de groeiende business van speos.
  • Een stimulerende, snel evoluerende functie met veel uitdagingen, opportuniteiten en innovatieve projecten.
  • Een dynamisch team in een familiebedrijf!
  • Een sfeer van collegialiteit en gezelligheid die uniek is voor de speos cultuur.

Waarom speos?

speos is een innovatieve dienstverlener voor de outsourcing van uitgaande documentstromen en leider in zijn markt. speos maakt sinds 2001 deel uit van de bpost groep, maar behoudt zijn eigen cultuur en identiteit. Vandaag tellen we 220 leden in onze familie, onze CEO kent ieders voornaam en focust op het welzijn van zijn medewerkers. Je komt bij ons te werken in een divers team van zeer getalenteerde collega’s, waar ruimte is voor ideeën, initiatief en professionele ontwikkeling!

 

Sollicitatieformulier

Sollicitatieformulier

Maximum file size: 134.22MB