Wil jij ons team versterken? Bekwaam personeel is de beste garantie voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Deelt u onze waarden? Ontdek dan al onze vacatures.
De Marketing Manager is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en goede uitvoering van strategische marketingplannen voor de hele organisatie. Deze functie omvat het beheer van een verscheidenheid aan marketingtaken en het op één lijn brengen van verschillende soorten belanghebbenden.
Missie Implementeren van beleid op het gebied van QHSE en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO), Het beoordelen van risico's en het formuleren van aanbevelingen op het gebied van welzijn op het werk, kwaliteit, veiligheid en milieu, evenals het bewustmaken van het personeel van goede praktijken om ervoor te zorgen dat het bedrijf voldoet aan de normen die zijn gekoppeld aan ISO-certificeringen.
Missie Verantwoordelijk zijn voor het leiden van een team van klantenservicemedewerkers om ervoor te zorgen dat het hoogste serviceniveau wordt geleverd aan klanten. Toezicht houden op de dagelijkse werkzaamheden, teamleden coachen en ontwikkelen, escalatieproblemen van klanten oplossen en prestaties stimuleren om aan de afdelingsdoelstellingen te voldoen. Optreden als het enige contactpunt voor een groep klanten binnen deze afdeling en verantwoordelijk zijn voor het bewaken van contractuele aspecten op operationeel en commercieel niveau binnen het bedrijf.
Sta je te popelen om deel te nemen aan een polyvalente rol waarin je de eisen van de klant vertaalt naar haalbare en effectieve oplossingen? Wil je gedijen in een collaboratieve omgeving? Zo ja, dan ben jij misschien wel de toekomstige Software Engineer die we zoeken om ons dynamische team te versterken! Je komt terecht in een team dat gespecialiseerd is in geautomatiseerde B2B-transacties, waaronder e-facturatiediensten. We zijn trots op onze innovatieve oplossingen en toewijding aan klanttevredenheid.
MISSIE Verantwoordelijk zijn voor het bouwen van nieuwe oplossingen en het verbeteren van bestaande oplossingen, in coördinatie met het projectmanagementbureau en het productteam. De behoeften van de klant begrijpen en deze helpen vertalen naar haalbare en effectieve oplossingen voor onze klanten. Verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en de follow-up van geïmplementeerde oplossingen en tweedelijns ondersteuning bieden.
De hoofdtaak van de Service Account Manager is het beheren van de relaties met onze klanten in de toegewezen regio('s). Hij/zij zorgt ervoor dat aan al hun zakelijke behoeften wordt voldaan en zorgt voor een regelmatige follow-up om te anticiperen op hun behoeften om de hoogste klanttevredenheid te garanderen. De Service Account Manager is ook het eerste aanspreekpunt voor speos-klanten. Hij/zij beantwoordt vragen van klanten tijdig en accuraat. De Service Account Manager is de persoon die de gegevensstroom bewaakt en actie onderneemt om eventuele problemen op te lossen. Hij/zij analyseert technische problemen en lost ze op.
Missie Als Software Quality Assurance Tester realiseer je testen volgens de afdelingsprocedure en volgens het testplan. Daarnaast stel je verbeteringen voor de testmethodologie voor en onderhoud je non regression testcases voor klantapplicaties en producten.
Missie Als ontwikkelaar werk je actief mee aan de oplevering van externe (klantoplossingen) en/of interne IT-projecten (product- en administratieve oplossingen). Je neemt ook deel aan het analyseren, schatten, ontwerpen, bouwen, testen, documenteren en implementeren van klantoplossingen. Daarnaast onderhoud en verbeter je bestaande oplossingen (Change Request Delivery) en lever je 2nd level support (Support proces).
Een SA/PM (Solution Architect/Project Manager) bij speos maakt deel uit van de IT-afdeling, maar werkt nauw samen met alle andere afdelingen. De projecten en klanten zijn zeer divers (banken, telecom, energiesector, ...) en kunnen print- en/of digitaal georiënteerd zijn. Elke SA/PM heeft zijn/haar eigen portfolio van klanten en projecten. Hij/zij is in staat om zijn/haar portfolio zelfstandig en autonoom te beheren, rekening houdend met de verwachtingen van de klant en de interne haalbaarheid.
De projecten waar je aan zal werken zijn gericht op het implementeren van nieuwe oplossingen die zullen bijdragen aan de ontwikkeling van een dienstencatalogus ter ondersteuning van onze klanten in de digitale transformatiesector, en meer specifiek met betrekking tot hun administratieve documentenstromen.